Två kuliga dagar! :)

Har inte bloggat sen den 2:e, det är för jag har varit med bästa Sara hihi :)
Vi har skrattat, tagit kort, sjungt massa singstar, pratat, sett film :) Vi har alltid så himla kul du är verkligen en så himla bra vän det ska du veta :D! <3
Sov över med Sara från i går så kom hem för någon timme sen :)
Så nu sitter jag bara här vid datan.. denna vecka har gått jättesakta och det är bra! för då tar det längre tid till skolan ;)
Här kommer lite bilder från när vi tog kort i skogen :)


Sara :)


jag :)


Sara :)


jag :)

sees! :)

Kommentarer

Postat av: Sara

hejhej Gela :) Ja och du är också en jätte snäll och världens bästa vän man kan ha. har haft de så roligt nu när vi har varit :) Fina bilder :) kramiz

Postat av: Sara

Hejhej :) riktigt fina bilder. :) jag har också haft 2helt underbara dagar med dig :) min bästa och snälla vän :) kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback