Dagens outfit.


Jag tänkte jag skulle börja med dagens outfit, inte varje dag men när jag känner mig bekväm och vill lägga ut dagens outfit :)
Här har jag på mig följande:

  • Vit tjocktröja från H&M
  • Svart vitprickigt linne från jc
  • Korta jeans (vet inte vart de kommer ifrån)
  • Mörkrosa sockar från gekås


    Idag är det mer ett sitta inne väder, molnigt och kallt.. Då är det mysigt att bara ha sånna här kläder :)

Jag gick upp för en timme sen så har inte gjort så mkt än, bara cyklat till lidl en snabbis och sen lyssnade jag på eric saade när jag cyklade hem (A) :)
Det blir nog att uppdatera bloggen senare idag :) Gör ju ändå inte något vettigt :P

Här har ni iallafall dagens outfit ;)


hihi jag gillar eric saade :) Denna skiva är jättebra!!

Kramisar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback