Hoppas ni läser :)



Hej!
Jag sa ju att jag skulle börja blogga oftare men det har det inet blivit ändå för har inte hunnit :P Men ska af försöka hiih :)
Kan säga vad jag gjort :)

I söndags morgon så åkte vi till mormor :) Vi stannade där till igår måndag ;) Vi åt grillat och sen tårta för att jag och min lillebror fyller år nästa helg..
Men det har varit kul :) :D Vi skulle egentligen sovit i tält men det blev inte för vi trodde det skulle regna men det gjorde det inte så mkt så vi hade kunnat hehe :)
Vi har spelat kubb :) lekt med snobben :) Han är så söt :D Vi har varit ute och gått med, jag tycker verkligen det är så läskigt att gå i skogen, jag vet inte varför, det är väl för älgarna och vildsvinen usch :(
Vi åt massa gott igår också hiiih :)
Mormor odla massa eget, tomater, gurkor, potatis, massa bär, vndruvor, ja allt :D

Idag har jag inte gjort så mkt än, tänkte jag skulle simma sen :)
Jag har tänkt jag ska skriva i bloggen och lägga upp dagens outfit, jag har tagit kort tre gånger men jag lägger upp alla tre då hehe :)


(tror detta var i lör)

- rosa, svart randigt linne (vet ej vart de kommer ifrån)
- Svarta joggingbyxor adidas (vet ej vart de kommer ifrån)
- Svart långarmad tröja puma (vet ej var de kommer ifrån)
 - Vit klocka från gisledagarna


(söndag)

- jeans (ullared) 139 kr
- 3/4 tröja vit röd randig (ellos)
- Vit klocka från gisledagarna


Dagens outfit

- jeans (ullared) 139 kr
- 3/4 tröja vit svart randig (ellos)
- sockar (ullared)
- Vit klocka från gisledagarna

hehe nu blev det många dagens outfit ;)

Just nu lyssnar jag på eric saade :D! Så himla bra :)
Jag var ute med mimmie i sele innan och när det började regna så började hon jama skitmkt hehe :) hon sprang typ in ;)
Men nu ska jag snart åka o simma men ville bara skriva ett inlägg :)




Här är en rätt gammal video, en musikvideo jag gjort för ett tag sen :)

Kram på er alla!

Kommentarer

Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- åhh tack, vad glad jag blir gumman! :)

allt bra ?<3

Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- åhh tack, vad glad jag blir gumman! :)

allt bra ?<3

Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- De duger, :) vgd ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback