Tidningen!

hej alla!

hehe ni vet nog vad jag gör nu :P hehe lyssnar på eric saade :D (A) hihi längtar så mkt tills jag ska se han!! :D <3
Idag har det inte hänt så mkt.. Har dammsugat o tvättat golvet, jobbigt! hehe kanske inte så kul o veta..
Jag o min lillebror cyklade till biblioteket för att låna böcker, lånade massa om akvariefiskar, för vill verkligen ha det :)
Sen har jag inte gjort så mkt, tänkte jag skulle spela in en video men kanske gör det senare..

p.s Alla ni som läser värnamo nyheter, läs imorn ;) Ni kommer förstå varför :P



Fick bli en gammal bild idag ;)

Men vi ses! kramar

Kommentarer

Postat av: Jenny

sv; kul att du tycker det ! :)Förstår varför, han är underbar ! <3



När och vart ska du se honom? :D

kram

Postat av: Jenny

svar: aha, vad roligt !! :) funderar på att åka dit jag med :) vart bor du ? :)

Jag har sett honom live 8 gånger på konserter och träffat på honom 3 gånger annars :)

Men han kommer ju till skara den 13:e augusti, tagga !! :D

kram

Postat av: Jenny

sv; aha, jag har vart där (y) har du sett honom förut? :)

Om du inte har det kan jag lova dig att det är det bästa som finns !! <3

Hoppas du får prata med honom också! :)

kram

Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- Söt du är tjejen! :D

Postat av: mariam

Tävlingen är avslutad! Var det ni som vann?



Klicka här: http://mmeerriiaamsss.blogg.se/2011/july/tavling-avslutad.html#comment



För att komma till inlägget! :)

Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- Tack :D!

Alltbra ?

Postat av: Anonym

Hej! Det är en ny omgång i Veckans Eric Fan på bloggen så var gärna med igen: http://theericsaades.blogg.se/2011/july/veckans-eric-fan-3.html#comment



Stora kramar :) <3



Jätte fin bild du :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback