Stugan i Skrea :)

Hej!
Oj nu var det ett tag sen jag uppdaterade men det är för att jag har varit i stuga med sara i skrea och då bloggade vi bara i våran blogg :)
Men jag ska piffa upp min blogg med ny desgn och ny header :) Hoppas ni gillar't :)

Det har varit jättebra i Skrea :) Veckan gick jättefort!
Varje kväll så åkte vi inlines på strandgatan hette de :) hehe vi träffade eller åkte förbi en longboards kille varje kväll nästan hehe och han åkte också fram och tillbaka hehe ;)
Han kanske undrade vart vi tog vägen när vi inte åkte i lördags när vi då åkte hem.
Vi har badat, handlat, ätit mycket glass på ett glasscafé, sjungt, tagit kort vid stranden, slängt sopor haha det var vår uppgift kan man säga :P V har gjort mycket men ändå inte hunnit så mkt som man skulle viljat ;)
Skrea avslutades på lördagen med Ullared ;) Köpte bland annat Eric Saades nya skiva :D! hiih den är såå bra!!
JAg har en bild på allt jag köpt men jag lägger inte upp de, om ni vill se så gå in på min och saras blogg -->
http://sarelaphoto.blogg.se
Där står vad både jag och sara köpte och om ni då bläddrar ner så står det nästan varje dag i stugan ;)

Igår söndag så åkte jag, mamma och min lillebror till mammas kusin i lidhult :) Vi kom rätt tidigt och åkte och badade nästan direkt, det var rätt kallt då hehe, jag frös jättemkt efteråt :P
När vi kom tillbaka så gjorde hon middag och vi åt stekt kyckling och gult ris (curry, lök, ris) tror det var det i och sallad då med :)
EFter maten så åkte vi och badade igen ;) Då var det inte lika kallt :P
När vi sen kom tillbaka så åt vi kladdkaka och vaniljvisp och hon provade göra egen glass i sin lilla glassmaskin som hon fått :P Glassen blev god men ändå lite för söt :P
Vi åkte hem senare på kvällen ;)

Idag så känner jag mig nästan förkyld, känns lite konstigt i huvudet och nyser typ hela tiden:P
Det är inte jättefint väder idag, men idag så har jag provat nya kläder jag fick av Camilla (mammas kusin), sen har jag duschat och lyssnat på Eric Saades nya skiva för femte gången tror jag hehee (A)
JAg älskar verkligen den! Detta är ju vol 1 det kommer snart vol 2 också :D!
Jag längtar  verkligen till rixFm festivalen för då är Eric Saade där :D!!
hehe om ni undrar så har ERic saade blivit min idol på sistonde ;) hihi han är såå bra!!

Men här kommer lite bilder från havet :)


Jag (fotograf Sara)


Sara (fotograf Angelica)

Här kommer lite bilder hur stugan såg ut :)


Våran stuga satt ihop med en annan precis jämte. Så här såg den ut utifrån :P


Detta var mitt fönster ;)


O detta saras fönster ;)


Såhär såg det ut när man kollade ut genom mitt fönster :)


o såhär såg det ut från Saras fönster :)


Detta hålet var där vi gick ner, v stängde luckan för det kändes som man skulle trilla ner annars hehe iaf när vi skulle sova :P


Första dagen så blev det ett jätte åskoväder! Ni ser molnen!!


Havet :)


Det var sköönt att sola och jag har blivit lite solbränd :P


Jag o Sara :)

Denna bild får avslutade detta långa inlägg :)
Hoppas ni tyckte det var kul o läsa:)

Vi ses väl hoppas jag!! :D

Kramar Angelica


Kommentarer

Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- Tack älskling <3 :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback