2011, 31 mars, torsdag, kl 23.03

Heej!
Tjena vad min fot somnade nyss, bara jag nuddar något så sticks det skitmkt! är så obekvämt hehe
Men idag har det varit de vanliga. skola.. först tråkig blähistoria, kulig engelska, mat, sen tråkig men lite intressant kulturhistoria, sen kulig idrott :) Och sist men inte minst gitarr :)
Har inte gjort så mkt idag.. åå har inte tränat, äsch orkar inte har ju haft gymnpa så behövs inte egentligen ;)
Just nu så sitter jag o göra inte så mkt, ska väl lägga mig snart..
Imorron ska ja följa med Sara till hennes kompis som fyller 20 ;)
Men hare bra, blev ett kort inlägg idag ;)

KRAAAM!


Från våffeldagen ;)

Kommentarer

Postat av: Natta (y''

- TACK! :) allt bra då?

kolla gärna min andra blogg där de blir mera uppdatering från min sida.. www.naattisplace.blogg.se

Postat av: Naattaa

- allt är bra!! :)



jo tack så mkt :D!

Vgd?<3

Postat av: Natta (y''

- Slapp ^^

Vad ska du göra ikv?

Postat av: Natta (y''

- najs, bara slapp, händer i morron :D?

Postat av: Hanna

Tack vad glad jag blir! :D

Postat av: Natta (y''

- najs!! :))))

vgd ?

Postat av: Natta (y''

Postat av: Natta (y''

- okej, samma :D <3

Vgd nuu? (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback