Eric Saade etta! Danny tvåa!

Hej!
Ett tag sen jag bloggade... blir så ibland.. har varit mycket i veckan..
I veckan har det varit en del prov, har inte mått världens bästa.. har gått upp o ner hela tiden... Speciellt i början av veckn, kändes som man hade feber och nu varje dag har jag vaknat med ont i halsen.. åå..
hehe nu ska jag inte klaga mer.. men min dag har väl ungefär sett ut såhär:

  • Gick upp kl 10
  • Gitarr
  • Piano
  • Slöat
  • Bakat bullar
  • Varma mackor
  • Melodifestivalen :D
  • Spiderman
  • Data

Hehe kanske inte en så intressant dag men ERic Saade vann :D!! Nästan alla låtar var ju bra :D! Fast hejade på Eric och Danny :D
Igår hände inte så mkt.. Skola till halv 1, sen hm vad gjorde man sen ehh hehe jo senare såg jag let´s dance :) o parlamentet och modern family :D
Gör nästan aldrig något på helgerna... är inte så kul i längden ;) men men..

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. någon läxa blir det väl, ska öva lite till de vi har i svenska på tis :/ Ser INTE fram emot de!!!!!

Men ska väl lägga mig snart, fast ser repris från solsidan nu på tv ;)
KRAM

Kommentarer

Postat av: Hanna

Tack så mycket :D

Postat av: N A T H A L I E - mode, smink, vardag, foto

-Typ inget, slappat ^^ dusj? <3

Postat av: emma

Hej! :) fin blogg. Besök och kommentera gärna min!

Kram Emma

Postat av: emma

sv: tack så mycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback