1a Maj!

Hej!
Jag tänkte jag skulle ut o springa men skriver här först ;)
Idag har det inte hänt mkt.. gick upp vid halv 11 tror jag ;) Sen spelat gitarr, data.. arko, sett film, o nu data.. Tänkte jag skulle bara men det blev inte...
Det har regnat skit idag med! hehee nä men man blir så seg av att det regnar och man har verkligen ingenting att göra! Nu är det soligt igen :) Så ska ut o springa :) Springer ca varanan dag :)
Har fått min bikini och strandklänning också :) eller det kanske jag sagt :P men men.. :)

När jag kommer hem så ska jag duscha och försöka göra matte, eller ska nog göra arko. så jag komme lite längre på den :=) hoppas det blir bra ;)
Men Ha det bra nu ska jag springa!

(läs också görna http://sarelaphoto.blogg.se
det är min och saras blogg :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback