14e oktober

Hej!

Idag har jag inte bloggat ngt hehe har inte hunnit :) Nu har jag så mke o göra så hinner typ inte och när jag hinner skriva så har jag typ inget o skriva om bara massa tråkigt men idag så har jag faktiskt ngt kul :)

Vi som har ljud B skulle hjälpa till o mixa o dra kablar och sånt för bander Aaron skulle spela där i samlingssalen idag :) Asså de var verkligen skitbra!! Och det var rätt kul också :) Ville ju först inte ritkigt, men det var kul ändå =) o de var verkligen jättebra!! =D
Så vi höll på med de från halv 9 tyo tiill 12 =) så hade bara en lektion idag och den är kul den med =) MUKO
Så har varit en bra dag idag =)
När jag kom hem så åt jag, sen färgade jag håret igen, för det var så ljust kvar, ni kan få se bild imorn =)
Efter de cyklade jag te Martin o sen cyklade vi till vi te centrumkyrkan där det sen skulle va tonår =) Det var verkligen jättebra där! :) Kom typ hem nyss och det var iiiiiiiiiiiskallt att cykla!! FRös typ ihjäl hehe så nu sitter jag i mjukisbyxor, gossiga sockar och har en filt också o elementet äär på men fryser ändå hehe :)

Imorron ska jag bowla med en annan Martin :P och det kommer bli så kuligt :) har ju inte träffats på typ 15 år så lite nervöst är det :P
Men nu hoppas jag att jag blir varm snart, ska sitta här lite, ska se om jag hittar ngt o äta, är lite hungrig =P



Hoppas ni har haft en bra kväll för det har jag haft :)

Kramar

Kommentarer

Postat av: michaela :)

sv: yes, det är det. Kommer nu omgång i veckan!

det är bra med mig :)



Förlåt för ett sent svar, Har inte haft tid för bloggen i helgen.



Haft en bra helg? :)

Postat av: Nathalie Nyrén

Vad bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback