2/10 mår bättre..

Hej eller godmorgon ;)

Idag vaknade jag och jag mår mkt bättre än vad jag gjorde igår :) Det börjar går mot tillfrisknande, så himla skönt! Har kunnat äta lite mer nu idag än igår :)
Just nu känner jag mig jätteslö, och har typ lite svårt o andas också, känns inte så jättebra på det sättet och jag är skitvarm också! Men hoppas det blir bättre iaf..

Jag har inte hunnit med så mkt o göra än, dagen har ju bara börjat ;) Jag gick upp vid kl 10 ca och åt mig ett par rostade mackor och drack te, sen har jag lyssnat på musik o skrivit lite på textil arbetet om lin.. Nu är jag bara väldigt slö och orkar typ ingenting.. Imorn om jag nu går till skolan så har jag dans, får ta det lugnt på dansen, eller så är jag inte med och srkiver istället, får se hur det blir men dans är såå kul :)
Idag ska jag bara ta det lugnt o vila mig och plugga lite också, skulle egentligen till växjöö men det blir inte för mår inte 100 än..


Såhär kul kan man ha när man bakar :) Det jag skriver har ingenting med bilden o göra, har bara inga nya bildre just nu..

Men nu ska jag nog försöka fortstätta och skriva på textilen, måste läsa den dumma svenska boken också och jag kom på att jag måste sätta i mina linser med för börjar få ont i huvudet -.-

Hoppas ni mår bra iaf :)
Kramar Angelica!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback