31 okt vintertid

Hejsan :D!

Helgen har varit bra =) O nu är det höstlov :D Så himla gött ;)
Igår söndag så jag var jag hos David o spelade in en av mina låtar i hans studio, asså är så himla coolt! O det blev faktiskt riktigt bra ;) Det var trevligt ;)

Nu har en ny vecka börjat o nu är det höstlov :) Idag och imorron så gör jag ingenting direkt ;) Bara ta det lugnt ;)
Det jag har gjort idag är o städat, bakat, stickat (håller på o sticka en halsduk), sprungit en runda o nu sitter jag här =) Imorron blir det en likadan dag ungefär ;)
På onsdag så ska jag träffa en kompis jag inte träffat sen jag gick i nian! Så det kommer bli kul :)
På tors ska jag till Martin hiihih :) Kommer bli så himla nice :D
På fre är det tonår o innebandy ;)
På lör ska jag på halloweenkväll ;) o söndag kanske te david igen ;)

Men nu vet jag inte vad jag ska göra ;) Ska nog fortsätta sticka :P hehe ;) eller gå upp o spela gitarr :)
Hoppas ni får ett bra lov =) nu vet ni varför om jag kanske inte skulle blogga så mkt denna veckan :)



Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback