3/10

Hej!

Idag är det egentligen skola men jag stannade hemma för mådde inte så bra igår på kvällen, så är bättre o stanna hemma så man blir bättre till imorn :)
Jag gick upp vid halv 10 ca och jag kunde äta =) Fast jag har ändå lite svårt o äta fortfarande.. Men det jobbiga är att när jag börjar bli hungrg så får jag jätteont i magen! Eller fick det igår iaf..
Här hemma är det lite tråkigt :P Gör just nu matte och tänkte göra på textilarbetet också, så jag har gjort lite till imorn.. åå jag VILL verkligen INTE göra på min sketskjorta! Hatar det!!


En söt bild på frasse när han sov igår hehe :P

Nu måste jag fortsätta med matten o textilen.. Är helt slö också..
snart kommer det nog kommer roligare uppdatering :)
Har fått mina dansshorts också så ska kanske hämta de sen eller så gör jag det imorn efter skolan :)

KRamar

Kommentarer

Postat av: Gotlänning

tack tack!

äre bra idag ? :=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback