6/10

Hej eller godmorgon :)

Allt jag skrev nyss försvann, lite störande -.-
Har nyss duschat och ska snart bege mig iväg till skolan för en lektion :P typ ;) Har piano och gitarr också men det kommer inte gå så bra.. Måste börja öva mkt mer än vad jag gör! Hon kommer bli galen..
Efter skolan så ska jag köpa hårfärg tror jag men vet inte om jag ska behålla min ljusa färg eller färga de mer brunt :P Vad tycker du? Är tacksam för svar :) Men kommer nog sakna min blonda färg också..



Men nu måste jag göra mig iordning, kommer inte bli kul o cykla för det regnar och blåser :/
Blä för detta skitväder..
Men vi hörs när jag kommit hem igen, eller ikväll :D

Kramar ANgelica

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback