7/10 fre :D

Hej!

Nu är man hemkommen från skolan :) eller kom hem vid tre typ hehe men ändå :P
Orkar inte säga allt som hänt idag men lektionerna vi hade va.
Arbetsmiljö&Säkerhet
KUHI
lots
MUKO

Det har varit en bra dag idag :) Inte kännt mig nere ngt alls vilket känns jättebra på länge! Nästan hela vecka har vart så! :)
När jag kom hem så åt jag, sen har jag övat piano och gitarr och nu sitter jag och gör matte och tänkte göra klart nutida konsten med.. Måste in på fb o sånt innan hehe :P Tänkte jag skulle springa kanske men annars så gör jag det imorron :)

I helgen ska jag göra en del :)
Idag skulle jag egentligen på innebandy men det blir inte för har ingen klubba o de två jag känner ska inte dit och jag httar inte dit själv heller haha (A)
Imorron ska jag på myskväll med Sara och några till :) kommer bli kuligt, längtar :)
På sön ska jag på bio =)
O mellan allt detta med så blir det plugg och jag ska färga håret med ;)
Ikväll blir det idol också :) kan ju inte plugga hela tiden =) Bli väl o chatta lite, kanske se film eller ngt :)



Kram på er vi hörs nog senare :)

Kommentarer

Postat av: Gotlänning

vad kul!!

min dag har väl vart okej ;)

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Söt bild på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback