Bakat bröd :D

Heej!

Just nu sitter jag o äter en jäätego macka hehe med ost =D jag kan äta ost nör jag tagit den laktostabletten hihi :)
Jag har nyss bakat bröd hehe de blev jättegott :D Riktigt nice :D



åå är så sugen på ngt men är så mätt o blä då känner ja mig så tjock om jag ska äta ngt och mitt naturgodis är slut också.. hehe får väl vänta tills jag bli hungrig igen ;)
Nu om en halvtimme så blir det o sitta vid tv:n o se idol =)
Jag har inte gjort så mkt annars.. det blir nog inte o färga håret i helgen iaf, men få se ;)

Men hoppas ni får en bra kväll så hörs vi senare annars imorn :D

kraam!

Kommentarer

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Aa, joo den har vart braa :) Skönt att inte tänka på fysikprovet i alla fall som jag hade idag :P



Själv då? (:

Postat av: Lisa A

Heej!

Tack för kommentaren på min blogg!

Hur hittade du den?

Mvh Lisa A

Postat av: Lisa A (igen)

Hej igen!

Jag glömde säga att du har en superfin blogg! Kommer nog att följa den :)

Mvh Lisa A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback