Det var lägnesen nu!!

Hej!

åå var några dagar sen jag var här nu, men har inte orkat sitta vid datan, har bara varit på mobilen och där går det inte blogga.. så segt! Jag kommer hit där man kan skriva men sen funkar det inte -.-
Men aja nu är det helg :) fast den är snart slut igen.. o jag fryser typ ihjäl! Men kan säga vad som hänt hitills och vad som kommer hända mer i helgen :)

Igår fredag så var jag på tonår med några till, det är väldigt nice ;) tycker det är riktigt mysigt :) Det var inte lika länge igår för komfirmanderna var där också.. Så kom hem vid elva typ o va jättetrött :P
Idag så gick jag upp vid halv tio typ sen cyklade jag iväg vid halv 11 till badhuset och simmade 1 km på 50 min :) annars har det varit på en timme innan :P När jag kom hem så gjorde vi tacos, åå det är så gott :D älskar de!
Efter jag ätit så cyklade jag till Sara o vi gick ut och tog kort i diset men de blev väldigt fina kort ändå :) Ska lägga upp så ni får se :)
Det blev väldigt kallt sen när vi tagit kort så vi köpte fika på Q8 o gick hem till henne o drack te, var riktigt gött ;)
Cyklade hem typ vid 8 och sen när jag nästan precis kommit hem så ville några jag skulle komma o se film med de o det var kuligt :) Men det var verkligen nice :) Så kom hem för en timme typ sen nu ;)
Så nu kan jag blogga, tänkte göra de innan hehe men då skulle jag iväg igen ;)

Imorron ska jag gymma med Rydin ;) o det kommer bli nice :)
Denna helgen har jag verkligen o kommer verklgein röra på mig mkt!
Igår sprang jag, idag cyklade jag först till simhallen, sen simmade, cyklade hem, cyklade till sara, vi va ute o gick, cyklade hem, cyklade igen, ute o gick en bit, cyklade hem haha x) imorn ska jag gymma, på mån o tis är det dans! hehe så nice ändå :)
Men det är nice o hitta på saker på helgen, har knappt aldrig gjort de innan, bara suttit hemma men är så kul att jag hittat massa vänner som vill ses :)
Men ska nog snart lägga mig för fryser typ ihjäl snart!

Tänkte jag skulle ladda upp ngn bild men funkar inte så det blir en lite äldre bild på mig o sara ;)



Kram på er! Ska försöka blogga lite oftare!!

Kommentarer

Postat av: michaela :)

sv: okej! :)

jodå, min dag var helt okej :)

allt bra med dig idag?

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Joo, de är bra :)

Skönt att ha dig tillbaka (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback