En bild säger mer än tusen ord..

Hej!




Nu är jag så himla seg som man bara kan bli.. haha är rätt jobbigt o va så trött o seg..
Just nu lyssnar (eller lyssnade) jag på musik och gör matte, smsar samtidigt också :P och ska läsa svenskaboken. hehe behöver inte säga ni ser ju på bilden ;)
haha som rubriken säger så gör den verkligen det.. om jag bara ska nämna några med denna, segt, tråkigt, jobbigt, kul, seegt.. hah :P

Har nästan bara suttit hela dagen på mitt rum.. ätit lite.. varit seeg.. läste ett kapitel ur boken, men har inte kommit så långt än så tänkte läsa lite till nu, tror jag står upp o läser för orkar inte sitta mer haha..
Sorry om jag bara klagar än massa men är typ inget som är bra just nu.. jo att jag har blivit frisk :) skola imorn!

Har det bra nu ska jag dejta boken -.-


Kommentarer

Postat av: Gotlänning

de är helt OK ;)

Postat av: Anonym

- Bra, sj?<3

Postat av: Anonym

- Inget typ :D

sj?

Postat av: Gotlänning

japp :) händer idag ? :)

Postat av: emma

Hejsan!



Jag har en tävling om ett iphone skal på min blogg :) var gärna med och tävla, här är inlägget om det : http://rosaapantern.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment :) Det är endast 4 med och tävlar och det behövs 15, annars blir inte tävlingen av, så jag hoppas någon fler kommer med :) Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback