Helgen är slut.. men har hänt en del :)

Hej!

Nu är helgen slut och jag har inte riktigt haft orken te o blogga för har gjort en del kuligt i helgen :)
I fredags var jag på tonår :) Det var riktigt kul!! Cyklade hem vid halv 1 på natten och det var verkligen iiskallt! Dog typ haha! Satt i filt, mjukisbraller o elementet var ändå på o ändå frös jag :P
Igår lördag så bowlade jag o Martin, var jättekul :D Måste vi gö om fast kanske inte då bowla haha har ju fått träningsverk haha t.o.m i röven haha x) Fattar inte hur hehe :P
Men det var iaf kul igår :)

Idag så gick jag upp vid halv elva ca, sen har jag städat, åkte o spelade paintball, blev träffad tre ggr o det gjorde jätteont!! hehe var ju typ rädd hela tiden hehe (A)
Men nu är man hemma o jag har precis städat lite och ska snart se nu på tv:n kl 8, de där gustafsson :) haha är så kul x)
Imorron har man sovmorgon till halv tio, sen har man bara textil i en timme och sen cyklar jag hem o börjar inte förens två typ igen ;) Så blir en nice dag imorn ;)



Hoppas ni får en fin kväll :)
Kram vi ses imorn :)

Kommentarer

Postat av: Gotlänning

kan du inte lägga upp en video när du sjunger en av dina låtar :)

Postat av: Gotlänning

kan du inte lägga upp en video när du sjunger en av dina låtar :)

Postat av: Gotlänning

vad kul ! :)

Postat av: michaela :)

sv: okej, vad bra!

Jag mår bra och min helg har varit bra!

några planer för veckan?

Postat av: michaela :)

sv: tack så mycket, det ska jag göra :)

okejokej. Skola, barnfoto, fota kompisar, umgås med kompisar och min pojkvän :)

Postat av: Anonym

Hej, hur många läsare har du per dag/vecka/månad?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback