städning

Hej!


Saknar sommaren.. då mådde man bra

Idag har jag mått mkt bättre men är ändå inte så jättebra än.. Vet inte än om jag ska gå imorn eller inte..
Men det jag har gjort idag är att jag har städat mitt rum, möblerat om :P hehe var faktiskt rätt längesn jag gjorde det haha tycker jag :) Men har hållt på sen 3 ca och är inte ritkigt klar än, hehe fastnade lite här men ska fortsätta =)
Jag lyssnar på eric saade samtidigt, hehe har nog lyssnat på den skivan 4 eller 5 ggr idag hehe :P sen jag städat (A) men nu är det så mysigt, har tända ljus :) Tänkte ta kort men blev bara en dålig bild :P men mysigt är det :)

JAg har skrivit rätt mkt på lin arbetet, men har varit så himla slö, men efter vi åt middag så blev det bättre, o det känns som jag fortfarande är jättemätt fast det är ca 5 timmar sen vi åt nu.. hehe men aja ;)
Ska fortsätta på de med sen ;) Nu är man inte lika slö längre iaf :)

Nä nu ska jag fortsätta! Ha det bra så hörs vi imorn :D




Kommentarer

Postat av: Gotlänning

hur äre med dej idag ? :;)

Postat av: Gotlänning

tack! ;D vad bra att de blir bättre!

jag e SNART frisk, men e ännu sjuk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback