12/9

hej!

Förlåt men har blivit så dålig på o uppdatera på sistonde... Glömmer typ.. men ska försöka (även jag sagt det många ggr) uppdatera oftare :)

Har inte gjort så mkt i helgen, köpte ny cykel i fre :) Love it! hiih :D
idag var det då skola igen, hade ingen dans för hade elsäkerhetsutbildning.. Det var faktiskt intressant :P
Har börjat på mitt broderi i skolan med men åå vad jag störde mig -.-

När jag kom hem broderade jag direkt hehe ;) sen har spelat lite piano o gitarr ;)
Övade trökig svenska innan också o lyssnade på danny o åt popcorn =) hihi Lite mer kul då :P
Nu sitter jag bara här.. kanske inte va så kul o läsa detta :P

Blä för detta väder, det regnar :/
Jo nu kom jag på vad jag gjorde igår hehe jag och sara simmade och sen var vi ute o gick en bra bit :) Men det var kul :)



Nu ska jag fortsätta tröka vid datan, blir väl o lägga sig snart..

Godnatt pöss o kram!!

Saknar <33333

Kommentarer

Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

- Regnar hhär med.. vgd då? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback