20/9

Heej!

Imorse var jag inte alls taggad på o ha dans, jag tycker verkligen det är jättekul men kände att jag inte orkade egentligen så man var helt slut sen! Vi har börjat lära oss en koregrafi nu ;) kommer bli nice när de sitter!!
Har varit en rätt seg dag ändå.. det drog i ögonen när vi såg film på musikhistorian hehe :P
Men dagen har ändå gått rätt fort ;)

Imorron är det världens jobbigaste dag!! hehe eller jag tkr det, bara jobbiga lektioner spec sista, för slutar 1 ;)
sen ska man väl springa när man kommer hem ;)
Går bara till tors denna vecka så det är gött ;)
Men nu ska jag väl snart lägga mig tror jag, eller vet inte, men ändå haha


Får bli en bild på havet för saknar sommaren!!

Nu ska jag göra om min header ;)

Kramisar på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback