21/9

Hej!

Idag började dagen med svenska.. jobbigt.
Sen var det matte.. jobbigt..
Sen nutida konst.. :@ hatar det!! Men hon bara babblade på o man fattade typ inget o sen slutade man haha!
Har inte hunnit göra så mkt sen jag kom hem, åt, spelade piano o gitarr, o övade på dansen, o nu sitter jag här..




Jag måste bara skriva av mig med lite saker, du behöver inte läsa detta om du inte vill..
Det har blivit så på sistonde, eller rätt länge, eller det började med att jag tänkte jag skulle sluta äta massa godis o sött o sånt o börja mer nyttigt för jag känner mig så himla tjock när jag äter det.
Jag började springa också, nu vad jag än äter så känner jag mig tjock hela tiden och jag måste väga mig för vill helst inte väga mer än 50.. Magen känns så stor hela tiden, o så är jag så sugen på ngt hela tiden med och då blir det ännu jobbigare för då när jag äter något så känner jag mig så himla tjock.. Asså orkar inte..
Har fått sånna tankar att kanske sluta äta men det är ju inte alls bra o göra det, det funkar om man vill gå ner, men man mår ju inte bra. Jag mår inte bra av att inte äta och jag mår inte bra av att äta så jag känner mig så tjock hela tiden..
Nu väger jag mellan 50 o 53, jag tycker det är för mkt jag vill väga mellan 47-50.. då är inte magen där.. jag kanske bara inbillar mig, men detta är verkligen så himla jobbigt! Kan inte äta ngt alls nästan utan att känna mig tjock, innan var det bara sötsaker och sånt men nu är det verkligen allt! Ibland tänker jag att jag inte ska äta i skolan, för då är jag inte så sugen på ngt längre. Förra veckan så åt jag inte i skolan för jag såg att de andra kom tillbaka när jag skulle gå och äta och då struntade jag i det, sen efter det så åt jag inte så mkt och då kändes det mkt bättre sen när jag åt ngt, jag kände mig inte tjock då..
Jag vet inte varför jag skriver detta här men det är ju min blogg och nu skriver jag om ngt.,
Som sagt detta behövde ni inte läsa, för det är inte ngt intressant, är väl ingen som skulle bry sig ändå..

KRam Angelica!!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Du är fin som du är! :)

Postat av: Jennifer Nilsson

Asså Angelica du är underviktig ifall du ska väga under femtion du ska väga över 60 för jag gissar att din längd är över 160? så tänk på det! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback