22/9

Tjenare!

Idag har jag bloggat ovanligt mkt ;) Finns ju typ inget o göra så då kan jag ju skriva här lite :)
Som ni ser så har gjort min blogg ljusare,, var en som ville det ;) Så nu är det fixat hoppas det blev bättre :)
Ikväll har jag spelat gitarr o piano o sjungt, det händer typ inget här, det bara regnar hela tiden..
Jag vet knappt inte vad jag ska skriva hehe men det kommer det som kommer :P

Jag tänkte jag skulle börja skriva på den dumma skit nutida konsten men hehe kom inte så långt, skrev bara rubrik o inget mer haha, orkar inte! Såå tråkigt! Så svårt också! Men ska försöka med det imorn ;)
Måste öva dansen också, jag glömmer massa o blandar ihop, så himla jobbigtt :(

Denna terminen kommer nog gå fort, åå hela trean kommer gå fort :( Föör fort!
Tjena man blir ju bara stressad av att tänka på de, massa saker man ska fixa o så!

Det blir ingen bild, ni får njuta av min nya design ist ;) hhehe

Kram på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback