26/9

Hej!

Har nyss kommit hem från skolan ;) Eller det var väl inte så mkt skola idag :P
Började med dans i ca en timme, sen stressa upp på en kvart till textil! Dog ju av värmeslag nästan!
hehe jobbigt när det är såå himla varmt!!
EFte textilen så har jag rast som vanligt från halv 11 till tio över två =) Så gött! Men inte så gött o cykla tbx sen o ha matte.. Nu känns det segt i huvudet..
Har inte varit hemma så länge än ;) Tog mig ett äpple och nu är jag här hehe ;)
Jag tror jag har sträckt mig på dansen imorse, det började kännas i rumpan för det gjorde ont när vi gjorde ngt hopp upp från golvet och nu har det börjat kännas i sidan av ryggen, kan knappt böja mig och har dans imorn med! :P men hhehe men hoppas det går över ;)

Nä nu ska jag nog försöka börja skriva på den dumma nutida konsten eller läsa mer i svenska boken har inte kommit alls långt än.. ska va inne om två veckor.. blää!!
hehe förlåt bara klagar.. men ska nog öva med dansen också ;) se om det gör ont :P


<--Mimmie o Frasse-->
Så sööta :)

KRam på er!

Kommentarer

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Såå sööta ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback