29/9

Hej!

Idag hade jag sovmorgon, eller har det alltid på torsdagar :) Började halv 12 och slutade vid 2 ;)
Asså pianon och gitarren idag gick inte så bra, asså jag kände mig helt borta ihuvudet, fattade typ ingenting!
Är jobbigt när det är så, o läraren blir typ irriterad för att jag spelar fel..
Just nu sitter jag här vid datan, har nyss ätit knäckebröd o druckit te :) hehe och jag känner i magen att jag ätit för mkt vitlök haha x)

Ska berätta lite om det med att jag har blivit laktos.
Det började redan när jag gick i nian, jag fick väldigt ont i magen hela tiden och sen provade jag att sluta dricka mjölk där i skolan och då hade jag inte ont i magen längre. Sen har det hållt på fram och tbx, ibland kunde jag dricka mjölk och äta youhurt och glass och sånt, och ibland kunde jag inte det.
Sen bara nu under sommaren så har det blivit värre, har inte kunnat äta glass, jag har börjat känna av i kalla såser, nu bara på två månader när vi börjat skolan så har jag börjat känna av i vanlig mat, bröd, om det är stekt i sånt smör med laktos. Känns rätt jobbigt.. men har börjat ta tabletter för det, o tur man kan dela de o hälla ut pulvret o blanda i yoghurt, kan ju inte svälja tabletter. Men jag vet inte om det har blivit bättre.
Ska träffa läkare i oktober och kolla upp det om jag är laktosintolerant, så få se hur det kommer bli.
vIlle bara berätta lite ;)


En gammal bild sen nyår

Tänkte jag skulle gått ut och tagit kort i det fina vädret idag men blev inte så ;) Har gjort annat :P
Men hoppas ni har haft det bra idag :)

KRAMAR!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Svar: ah vad snäll du är. Ja, jag kan väl följa dig lite smått också så att det blir rättvist ;-)

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Heter du Angela ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback