30/9 - snart är sep över!

Hej!

Kom hem vid tre ca från skolan, så skönt det var att komma hem. Har verkligen varit en seg dag! Var astrött verkligen! La mig vid halv 1 igår, hehe lite sent kanske..
Men har haft arbetsmiljö, prova studentmössa, lots (utvecklingssamtal), MUKO sen slutade vi! =)
Är jättefint väder idag! Ska snart ut o springa, vid 6 halv 7. Sen vid 8 ska man på tonår här i gislaved ;)
Imorron så ska till smålandsstenar för några fyller år så då ska man dit på kvällen :)
Sen på sön ska man te växjö :P

Jag vet inte så mkt jag ska säga mer men har vart en rätt jobbigt seg dag.. Men blev bättre nu när jag kom hem..
Har inga nya bilder men funderar på att kanske gå ut o fota lite innan jag springer så lägger jag upp det senare ikväll om jag orkar redigera de :)



Kramar Angelica!

Kommentarer

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Jaha, fint namn :)

Postat av: Clara

Va gött att du kommer imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback