5/9-11

Hejsan!

Nu var det några dagar sen men jag skriver när jag hinner, om det nu är ngn som läser ;)
Det har väl hänt en del sen sist.
I fredags åkte jag till anderstorp o sov till lör :) Cyklade dit ;) SEn när jag cyklade hem, det var sketläskigt! Jättemörkt o kändes som jag skulle dö typ i backarna! För vågade inte stanna hehe.. (A)
Är förkyld med o då blev de ännu jobbigare hehe men jag kom hem iaf ;)

Igår kväll/natt så brann det inte alls långt härifrån på henja, Det var sånna lägenheter som jag bor i.. Lite läsktigt faktiskt..

Idag har jag haft dans på morgonen :) Sen textil, sen hade jag håltiimma från ca halv 11 till typ 2 så cyklade hem ;) Skönt o ta det lugnt innan man skulle ha matte jättelänge! Men det var inte så svårt, nu fattar jag mer :P
Sen har jag spelat piano o nu sitter jag här..
Ska väl spela gitarr med, måste öva!
Senare blir det idol :)

Många kramar Angelica!!


Har inga nya bilder just nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback