7/9

Hej!

Idag så har man haft skola som vanligt, onsdagar är de jag hatar mest!
Först jobbig svenska, sen jobbig matte, sen TRÅKIG SKIT nutida konst! ÅÅ vad jag hatar den lektionen!! :S:S:S
Sen hade vi ensamble, fast vi spelade ju inte, vi samlades alla ensambler i storbandslokalen o fikade, sen kollade vi på nya musikskolan :) Det blir nog jättefint där inne :)
Sen slutade man vid tre typ o då cyklade jag hem o det regnade, hehe tror jag det gjorde (A) haha kommer inte ihåg :P

Har spelat piano o gitarr sen jag kom hem, fortsätt skriva på min nya låt som blir sketbra!! :D
Sen har jag sett true talent.
Detta kanske inte var så superintressant att läsa men vet inte riktigt vad jag ska skriva om ;)

Men det blir ingen bild idag hoppas ni har haft en bra dag! :)

KRAMAR!


Kommentarer

Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

- ja ellerhur :D allt bra idag då? kram <3

Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

- ja ellerhur :D allt bra idag då? kram <3

Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

- Bara bra här med, vgddå kram ? :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback