Gonatt

Heej!

Nu ikväll händer det inte så mkt, var sketuttråkad för en stund sen.. Blä på de..
Tänkte jag skulle sätta på en film men vet inte kanske blir försent ;)
Har världens träningsverk efter dansen igår och sprang innan också så det känns mer nu hehe, o speciellt om man sitter stilla o sen går hehe :P
Vet inte vad jag ska säga mer men det blir nog o ta kort lite ute imorn så man kan redigera lite nya bilder :)
Imorn har jag ingen svenska och det är ändå lektionen så man kan nästan typ säga att jag har helg nu ;)
Har bara piano och gitarr imorn så börjar 12.40 ;) så nice :)

Tänkte jag skulle laddat upp en bild på vårat hus vi hade  långaryd men det funkade inte -,-

Kramisar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback