Höstväder 25/9

Hej!

IDag gick jag upp vid halv tio ca och sprang vid tio ;) Det kändes så i vaderna när jag kom tbx, gjorde så ont, kändes typ som de skulle sprängas! Denna vecka är jag nöjd har sprungit, mån, ons, fre, o nu idag sön :D och jag hade ju dans i tis också ;)
Jag tänkte jag skulle blogga innan då o säga att jag skulle springa o sen väntade en god frukost hehe men det blev inte ;) Vi fick med oss bröd hem igår också :) De är skitgott! Så åt de imorse :)
Sen har jag spelat in covers, men båda blev dåliga, ska spela in nya sen.. åå går ju inte spela in längre o jag blir nöjd..
Är lättare att sjunga mina egna låtar men vill inte lägga upp de än, för en är hemlig och den andra är till mitt projektarbete och den vill jag inte visa än, så hehe men det blir nog bra ändå :) Ska ändå spela in något nytt sen :)
Efter det så blev det middag, jag kan inte äta ngt med laktos  längre :( Så vi måste göra speciellt till mig, fy vad jobbgt det kommer bli i skolan då.. aja.. men iaf vi åt stuvade mackaroner :) gött! :D
Nu har jag nyss varit ute och tagit höstbilder :) Är så fint ute nu, eller inte jättefint väder men solen är framme iaf och då blir bilderna mke bättre! Jag lägger inte upp några nya höstbilder nu, orkar inte riktigt redigera det nu..


En bild från när jag fyllde år hehe vi skulle ta kort på mina öronhänge ;)

Nu ska jag nog spela in nytt eller så ska jag gå ut jag vet inte riktigt än..

Men hoppas ni får en bra dag så hörs vi nog ikväll igen :D

Kommentarer

Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Vilken klass går du i :) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback